Din respect pentru brigăzile reunite (Cavalerii Cetății, Young Boys Târgoviște, Vechea Cetatea, IUBIM Chindia), al cărui atașament pentru culorile clubului Chindia Târgoviște este de necontestat, dar și pentru cititorii noștri, vom transmite, punctual, câteva opinii.
1. Conducerea clubului ar trebui să comunice în mod direct și transparent cu reprezentanții galeriei comune, și nu prin intermediari. E o formă de respect pentru cei care au rămas alături de echipă, indiferent de numele conducătorilor, ale jucătorilor, de retrogradări, eșecuri sau victorii.
2. Cine are în suflet spiritul roș-albastru al Chindiei Târgoviște susține echipa fără să aștepte recompense. Chindia are galerie, e total neinspirat să „închiriezi” alta. Ce înseamnă asta?
3. Jucătorii care ignoră o galerie fidelă, prezentă la toate meciurile, indiferent de distanțe, temperaturi sau intemperii, în condițiile în care ei pe teren nu demonstrează mare lucru, își dovesc nu doar limitele valorice, ci și de caracter.
4. Sunt anumite restanțe salariale către jucători, însă nu de două luni, informația nu se confirmă. Cei care au fost aici la finalul sezonului trecut au jucat neplătiți multe luni, s-au pregătit în condiții modeste, au evoluat numai în „deplasare” și nu au făcut circ. Când ești pe locul 11 în Liga a 2-a, când îi ignori pe cei care te susțin din tribune, înseamnă că și la tine este o problemă. Sau poate sunt mai multe.
6. Cum obiectivul de a ajunge în play-off a fost compromis în mare măsură, se impune o analiză responsabilă pe lot. Sunt aici jucători doar cu numele, dar pe salarii mari. Oferiți mai multe șanse Underilor noștri! Celor din club sau împrumutați la alte cluburi.
7. Factorul local e foarte important. Din păcate, cu excepția lui Cornel Dinu, ceilalți au cam rămas datori. Iar dacă vor să plece, luați bani pe ei! Să vedem cine plătește!
8. O întrebare și o povață pentru conducerea executivă a Chindiei. De ce nu comunicați opiniei publice detalii financiare? Ieșiți și vorbiți. Ce datorii ați moștenit, ce datorii mai sunt, cum s-au cheltuit banii publici alocați.
9. S-au făcut multe greșeli la Chindia anul acesta, dar și multe schimbări. Problemele sunt și ele multe, și mari. Nu am înțeles nici noi logica anumitor alegeri. Chindia este un brand local, un simbol al comunității, unde nu poate reuși oricine.
10. Chindia suferă la nivelul comunicării. Este un adevăr, și nu un reproș. Nu există o voce puternică, o voce care să reprezinte și chiar să apere clubul. Sunt oameni capabili în structuri, dar și din cei depășiți de nivel. Chindia nu are nevoie de verigi slabe, ci de competență.
Să auzim de bine!
Sursa foto: AFC Chindia Oficial