Chindia Târgoviște tinde să devină un club serios la nivelul comunicării, iar mesajul transmis este tot mai puternic. Noul executiv folosește la capacitate maximă canalele proprii de promovare, pentru a atrage cât mai mulți suporteri la meciurile echipei. Suporteri fideli, abonați, care să împingă Chindia spre o promovare imediată în Superligă. Nu e simplu să-i convingi pe oameni să scoată bani din buzunar, după o retrogradare care continuă să doară. Cum nu e simplu să construiești o echipă de la zero. Cum nu e simplu să te lupți cu datorii importante și cu multe memorii. Poate că unele tarife sunt cam piperate, ținând cont de context sau de anvergura redusă a unor adversari, la ani lumină distanță de cluburile cu rezonanță din SuperLigă. Numai că, cine vrea să stea la VIP, pe „Eugen Popescu”, să bage mâna în buzunar și să nu mai obțină invitații pe sub mână. Suporterii adevărați vor fi oricum lângă echipă. Vor cumpăra abonamente sau bilete, probabil dintre cele mai ieftine, dar vor fi pe stadion. Pentru că lor le pasă, pentru că ei iubesc, trăiesc și suferă sincer pentru Chindia. Pentru că ei vin pentru băieți, pentru culori, pentru oraș. Pentru că inima lor e aici, lângă Turnul simbol. Pentru că ei sunt sufletul echipei, energia, pasiunea de dincolo de gard. Ei sunt VIP-urile din tribună și nu cei care se hlizesc pe la oficială, cerșetorii de invitații. S-au vândut puține abonamente, foarte puține, anticipam asta. Unii sparg bani la lăutari, într-o seară, cât să-și cumpere 10 abonamente la meciurile Chindiei, dar nu ar cumpăra unul. Pentru că a tot mers așa, pe „valoare”. Joi voi relua Sport Show, pe Columna TV (ora 18.00). Sincer, am multe întrebări pregătite pentru invitatul Andrei Cordoș, președintele Chindiei, dar și multe curiozități. Rămâneți aproape!
Foto: AFC Chindia Oficial