Clubul Chindia e repetent la capitolul marketing! Rabatul de la calitate nu este permis la Liga 1

728

Citesc uluit că la ultima conferință de presă a Chindiei Târgoviște, echipă de Liga 1, care tocmai a reușit o victorie spectaculoasă cu Dinamo, a participat un singur reprezentant al presei. Este realmente jenant ca un antrenor cu prestanța lui Viorel Moldovan, unul dintre cei mai mari atacanți pe care i-a dat fotbalul românesc, să vorbească unor scaune goale. La fel și președintele Marcel Ghergu sau jucătorii care sunt invitați. Încă un semnal de alarmă, pe care oficialii clubului târgoviștean ar trebui să-l analizeze cu maximă responsabilitate. Atunci când la invitația lansată răspunde un singur jurnalist, e clar că problema de comunicare este în curtea clubului. De fapt, sunt mai multe, însă nu doresc să exprim o recenzie a amatorismului. Eu aș fi procedat altfel și, vă garantez, într-o săptămână s-ar fi umplut sala de conferințe. Clubul Chindia e repetent la capitolul marketing și nimeni nu pare capabil să îndrepte acest aspect, chiar dacă nu e deloc complicat. Să înțelegi asemenea lucruri, trebuie să treci pe la școală, să lucrezi cu oameni care și-au certificat competențele, să mai angajezi și profesioniști, nu doar rude și complici. În opinia mea, în board-ul Chindiei, la Liga 1, nu au ce să caute persoane fără studii superioare, fără studii de specialitate, iar rabatul de la calitate nu este permis. Aș avea foarte multe de transmis, însă nu le mai ofer indicii celor de la Chindia. Să se descurce, dacă tot pleacă acasă cu buzunarele pline, din salarii, prime și altele pe lângă. Dacă ei nu înțeleg nici măcar acum că echipa e la Liga 1 sau gravitatea situației, atunci Chindia e în mare pericol!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here