100.000 de euro, prețul pentru a apărea pe pieptul Chindiei! „Au fost negocieri, dar nu am ajuns la un consens”

1554

Marcel Ghergu, președintele Chindiei Târgoviște, a ținut să lămurească la ultima conferință de presă și absența sponsorilor din debutul sezonului la Liga 1. Practic, odată cu promovarea în primul eșalon a crescut și plafonul financiar pentru o reprezentare a partenerilor din mediul privat pe echipamentul de joc. „Am stabilit niște pachete. Pentru piept 100.000 de euro, iar pentru reprezentare pe spate, două de câte 50.000 de euro. Putem considera aceste sume, și mici, și mari, dar trebuie să găsești acești sponsori. Știți foarte bine că am început campionatul fără niciun fel de sponsori, tocmai în ideea de a concretiza aceste discuții și a ajunge totuși la un nivel cât de cât bun. Nu s-a ajuns la un asemenea rezultat, după care am bătut palma cu Beda, care a apărut pe spate, iar pe față sunt cei doi asociați, care asigură 100% finanțarea. Au fost niște negocieri și cu Regata, cu care ne-am înțeles destul de bine la Liga a 2-a și la Liga a 3-a, însă, crescând nivelul, s-a ridicat un pic ștacheta și atunci nu am ajuns la un consens. Regata și-a dorit numai reprezentare pe față, noi i-am propus și pe spate, nu a dorit și a fost această decizie, cu părere de rău. Ne-am fi dorit, dar prin implicarea acestei limite, credem noi că exista și mai mult respect”. Pe una dintre mânecile echipamentului de joc al Chindiei au apărut și sponsori mai mici, precum Worm și Ceramic Pro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here